Fie că ai un start-up sau un business lansat pe piață de ceva timp, realizezi că e timpul să fii prezent în online. Te gândești de unde să începi și n-ai nicio idee. Ai vrea să apelezi la o agenție de marketing, dar nu știi exact ce beneficii vei avea. Mai jos am enumerat câteva avantaje ale colaborării cu o agenție de marketing:
1.Apelând la o agenție de marketing salvezi bani și te poți concentra pe dezvoltarea afacerii tale. Da, ai auzit bine. De cele mai multe ori e mai avantajos să apelezi la un specialist atunci când vrei să creezi o prezență online pentru brand-ul tău, deoarece experiența acestuia în domeniu te va ghida doar spre investiții care vor aduce rezultate.
Astfel, te va sprijini în crearea unui plan de marketing și în crearea unor campanii potrivite afacerii tale, iar tu vei putea rămâne focusat mai mult pe activitatea business-ului tău.
2.Afacerea ta va fi mereu în trend. Apelând la specialiști, afacerea ta nu poate rămâne în urmă în ceea ce privește trendurile, deoarece una din practicile obișnuite ale agențiilor de promovare online este research-ul. Acesta presupune analizarea permanentă a noutăților apărute și observarea continuă a consumatorilor. Rezultatele obținute, ajută marketerii să creeze conținut aactual și specific publicului tău.
3.Lucrezi cu mai mulți specialiști. Într-o agenție de promovare, în general sunt mai mulți oameni, fiecare fiind specializat pe un anumit domeniu. Un angajat face graphic design, un angajat e developer, un altul e specialist în comunicare, un altul în măsurarea rezultatelor etc. Toți acești oameni, în general, colaborează pentru a-ți oferi cele mai bune rezultate. Ar putea fi destul de greu să faci asta de unul singur, nu?
4.Nu cumperi softuri. Atunci când ești prezent în online cât și în offline, ai nevoie de programe/licențe pentru a-ți crea materiale. Ca idee, dacă vrei un banner, o carte de vizită, un video, toate acestea trebuie create în softuri care sunt de obicei foarte costisitoare. De exemplu, noi, la Creative Days, avem aproximativ 20 de aplicații, precum Photoshop, Illustrator, InDesign etc. Lucrând cu o agenție de marketing nu trebuie investești timp să înveți acele programe, sau să-ți faci un buget pentru achiziționarea acestora.
5.Măsurarea rezultatelor. Nu este suficient doar să creezi campanii de marketing. Procesul obligatoriu după desfășurarea unuei campanii este măsurarea rezultatelor. Acesta arată ce a mers sau ce nu a mers, ceea ce ar putea duce la continuarea strategiei sau îmbunătățirea acesteia. În acest punct dacă nu ai măcar câteva cunoștințe minime de marketing s-ar putea să interpretezi într-un mod ineficient rezultatele campaniilor făcute.
6.Avantaje pe termen lung. O agenție de marketing serioasă nu urmărește rezultatele doar în viitorul apropiat, ci caută să obțină rezultate profitabile constante pentru afacerea ta.
7.Succesul tău este și succesul lor. Ca în orice alt business, și cei dintr-o agenție de marketing lucrează în primul rând pentru rezultate. Ei știu că dacă campaniile pe care le-au creat pentru tine, au avut rezultate, strategia lor a fost bună, a funcționat, iar câștigul este de ambele părți.
Acum că am analizat beneficiile pe care le vei obține apelând la o agenție de marketing, e important să fii atent și să alegi o agenție a cărei viziune să se potrivească perfect liniei brand-ului tău.