About

Dacă vrei să atragi clienți fără a plăti publicitatea prin Google și vrei să ai rezultate sustenabile, atunci procesul de optimizare SEO este alegerea potrivită pentru afacerea ta. În fiecare secundă în care site-ul tău web nu este indexat în motoarele de căutare, ratezi sute, dacă nu chiar mii de oportunități în care cineva ar putea să vizualizeze conținutul tău sau chiar să cumpere produsul sau serviciile tale. Optimizarea SEO necesită o înțelegere a modului în care funcționează motoarele de căutare, ce caută oamenii, de ce caută și cum caută. O optimizare corectă face ca un site să fie atrăgător atât pentru utilizatori cât și pentru motoarele de căutare.


Optimizare SEO. Beneficii pentru afacerea ta:

  • crește vizibilitatea afacerii tale
  • oferă credibilitate utilizatorilor
  • website ușor de navigat
  • rezultate sustenabile
  • influențează procesul de cumpărare
  • oferă rezultate măsurabile
  • crește notorietatea mărcii

Ce înseamnă, de fapt, Optimizarea SEO?

Optimizarea SEO se referă la aplicarea unor tehnici menite să crească vizibilitatea site-ului tău în motoarele de căutare. Comparativ cu serviciul de promovare Google Ads, Optimizarea SEO oferă vizibilitate în mod organic, adică gratuit.

Optimizare SEO presupune găsirea și utilizarea cuvintelor cheie prin care persoanele interesate de produsele sau serviciile tale ajung pe site-ul tău. Pe lângă asta, mai presupune și utilizarea unor numeroase tehnici care fac site-ul tău prietenos pentru motoarele de căutare.

Tehnicile care îți pot aduce site-ul în primele rezultate ale motoarelor de căutare se fac atât în interiorul site-ului cât și în exteriorul acestuia. Aceste tehnici se numesc SEO On Page dacă au loc în interiorul site-ului și SEO Of Page dacă au loc în exteriorul acestuia. Facem SEO Of Page pentru a obține cât mai multe linkuri de calitate și a crește autoritatea site-ului. Pentru a înțelege mai bine ce pași vom urma pentru ca site-ul tău să fie optimizat din punct de vedere SEO, am notat mai jos câteva tehnici folosite:

Tehnici Optimizarea SEO – On Page:

  • titluri si descrieri optimizate
  • navigare prietenoasă
  • link-uri interne optimizate
  • h-uri sau subtitluri relevante
  • optimizarea imaginilor
  • încărcarea rapidă a paginilor
  • site responsive
  • link-uri externe

Tehnici Optimizarea SEO – Off Page:

  • Link Building-ul
  • Social Media Marketing
  • Comentarii pe bloguri, forum-uri, etc.
  • Email Marketing
  • Social Bookmarking

Tehnici pentru Optimizarea SEO – On Page:

Titluri și descrieri optimizate.

Meta titlurile și meta descrierile reprezintă criterii de clasare importante pentru Google și alte motoare de căutare. Utilizarea cuvântului cheie al paginii în titlu este, de asemenea, importantă. Meta descrierile reprezintă texte care descriu ce conținut există pe paginile respective. Meta descrierile sunt afișate sub link-uri în rezultatele motorului de căutare.

Link-uri interne.

Dacă creezi conținut pe blog/site ar trebui de asemenea, să conectezi paginile din site cu ajutorul textului de tip ancoră. Astfel, poți crește foarte mult relevanța unei pagini web care susține un anumit subiect sau cuvânt cheie.

H-urile sau subtitluri relevante ajută la structurarea paginii web.

Pe lângă faptul că vizitatorilor le va fi mult mai ușor să urmărească textul paginii, crawlerele motorului de căutare care scanează site-ul o să înțeleagă mai rapid conținutul.

Optimizarea imaginilor.

Denumirea imaginii trebuie să descrie cât mai bine conținutul acesteia. De asemenea, pentru a ajuta indexarea, atributul alt este necesar să fie adăugat tuturor imaginilor. Atributul alt este un text scurt care se va afișa în browser dacă există anumite probleme tehnice care împiedică afișarea imaginii.

Încărcarea rapidă a site-ului.

Partea tehnică a unui site este un alt factor pe care motoarele de căutare îl evaluează. De exemplu, viteza de încărcare a site-ului joacă un rol major în clasarea site-ului în rezultatele de căutare. În anul 2006, Amazon a anunțat public că pentru fiecare 100 de milisecunde de îmbunătățire a timpului și a vitezei de încărcare a unui site, vânzările cresc cu 1%. Ulterior, Google a descoperit că pentru fiecare 5 secunde în plus din viteza de încărcare a site-ului, 20 % din posibilii vizitatori renunță la a mai vizita site-ul respectiv. Astfel, motoarele de căutare ghidează vizitatorii către site-urile care funcționează bine și care pot fi accesate și utilizate întotdeauna cu rapiditate. Ca idee, viteza ideală de încărcare a unui site ar fi de până la 3 secunde.

Site responsive.

Acest lucru înseamnă că site-ul se adaptează la orice dimensiune de afișare, că este optimizat pentru toate tipurile de dispozitive: PC, tabletă, mobil. La începutul anului 2015, Google a anunțat că mobile friendly devine un factor de clasare în algoritmii motorului său de căutare. Acest lucru înseamnă că site-urile care nu sunt responsive vor pierde pozițiile dorite în rezultatele motoarelor de căutare, deoarece nu vor oferi o experiență bună utilizatorilor.

URL-uri optimizate.

Structura adreselor URL ajută motoarele de căutare să înțeleagă mai bine conținutul site-ului tău. Modifică adresa URL astfel încât, de exemplu, să includă numele paginii.

Tehnici Optimizarea SEO – Off Page:

Link Building-ul este procesul de generare de backlinks către un site web prin diferite metode. Pentru optimizarea site-ului, link building-ul este una dintre numeroasele tactici utilizate. Prin accesarea constantă a link-urilor, Google va considera că site-ul tău reprezintă interes pentru useri.

Social Media.

Rețelele sociale te ajută să stabilești o legătură cu clienți și potențiali vizitatori ai afacerii tale și să-i conduci către site-ul tău. Generează content relevant și distribuie-l pe social media pentru atrage vizitatori pe site.

Activitate pe forum-uri.

Încearcă de câte ori ai ocazia să participi activ pe forumuri unde se discută despre produsele sau serviciile pe care și tu le oferi. Răspunde la întrebări, ajută-i pe ceilalți să rezolve o problemă legată de domeniul tău de activitate etc. Nu uita să te asiguri că oferi mereu posibilitatea de a fi urmărit în mediul online de cei care vor să vadă conținutul pe care îl distribui.

Prin optimizarea site-ului tău pentru motoarele de căutare, nu numai poți să-ți îmbunătățești clasamentul și astfel vei fi găsit de potențiali clienți, dar vei putea crea, de asemenea, o experiență de navigare mai bună pentru vizitatori.

Cum decurge de obicei colaborarea?

Ne cunoaștem- Analizăm- Cercetăm- Planificăm - Implementăm- Monitorizăm și Ajustăm

Fiecare colaborare începe în general cu o discuție prin care noi îți cunoaștem cât mai bine afacerea, identificăm ce nevoi are și cum te putem ajuta.

Următorul pas este să facem un audit SEO pentru a analiza care este starea actuală a site-ului tău

Dat fiind faptul că pentru prima pagină în Google se luptă și alte afaceri ca a ta, datoria noastră este să îți cunoaștem concurența, să cercetăm ce strategii au ei și să încercăm să fim mai buni, adică cu un pas înaintea lor în rezultatele de pe prima pagină a motorului de căutare.

Prin planificare punem de fapt la cale un plan de acțiune.

După ce am realizat pașii de mai sus, urmează, din punctul nostru de vedere, partea cea mai frumoasă a procesului de optimizare SEO, și anume, monitorizarea rezultatelor. În această etapă vedem ce rezultate încep să aducă acțiunile noastre de optimizare, iar, unde este necesar ajustăm pentru a ajunge la rezultatele dorite.

Optimizare seo Timisoara Creative Days

E important de reținut că optimizarea SEO este un proces care trebuie urmărit și îmbunătățit constant pentru a ne menține poziția pe prima pagină a rezultatelor în motoarele de căutare. Dacă ținem cont de acest aspect rezultatele vor fi vizibile pe termen lung.

Dacă și tu ești convins/ă că noi îți putem aduce afacerea pe prima pagină în rezultatele motoarelor de căutare, scrie-ne. ⤵️⤵️

About

Zi de zi lucrăm cu energie și pasiune pentru afaceri ca a ta, punând la bătaie toată experiența noastră, acumulată în peste 5 ani de lucru în marketing, în diferite domenii: industrial, imobiliar, beauty etc.

Dacă vrei să vorbim mai multe despre modalitățile de promovare care aduc rezultate, contactează-ne folosind formularul de mai jos.
După ce ne trimiți mesajul tău, vei fi contactat în maxim 24 h de unul dintre colegii noștri.
Începe promovarea afacerii cu Creative Days.