Facebook a anunțat recent limitarea de reclame pe pagini, plecând de la ideea că rularea prea multor reclame simultan poate afecta performanța acestora: În general, atunci când o pagină rulează prea multe anunțuri în același timp, puține anunțuri ies din faza de învățare și se cheltuie mai mult buget înainte ca sistemul de difuzare să aibă performanțe optimizate.
Astfel va fi implementată o limită pe pagini, pentru anunțurile care rulează sau în curs de examinare. Limitele pentru anunțuri intră în vigoare începând cu 16 februarie 2021.
Limitele impuse de Facebook se vor baza pe cel mai mare buget alocat într-o lună a anului anterior.
Limitarea reclamelor pe pagini se va face prin împărțirea paginilor în patru categorii, în funcție de bugetul cel mai mare consumat într-una dintre lunile anului precedent de către pagina respectivă.
Pagini mici și mijlocii (publicitate mai mică de 100.000 USD în cea mai mare lună de cheltuieli din ultimele 12 luni) – 250 de anunțuri
Pagini de dimensiuni medii sau mari (publicitate mai mică de 1 milion USD în cea mai mare lună de cheltuieli din ultimele 12 luni) – 1.000 de reclame
Pagini mai mari (publicitate mai mică de 10 milioane USD în cea mai mare lună de cheltuieli din ultimele 12 luni) – 5.000 de reclame
Cele mai mari pagini (publicitate de 10 milioane USD sau mai mult în cea mai mare lună de cheltuieli din ultimele 12 luni) – 20.000 de reclame
Aplicarea limitei de anunțuri se va lansa din februarie 2021 până în vara anului 2021. Cei care creează reclame pot vedea limita de anunțuri pentru fiecare pagină din Ads Manager și pot găsi detalii suplimentare în Centrul de ajutor.
Aici poți vedea rapid câte reclame poate rula pagina ta, iar aici găsești mai multe informații despre limitarea reclamelor pe Facebook.